Garantie

Alle producten worden met zorg zelf gemaakt. Helaas kan het gebeuren dat door intensief gebruik het product slijt of loskomt of dat er iets anders mee gebeurd waardoor je het product niet meer kunt gebruiken. Dit is natuurlijk erg jammer. Mocht dit onverhoopt gebeuren binnen 3 maanden, kun je het product kosteloos retour sturen en ga ik hem opnieuw voor je maken.

Neem in elk geval vooral contact met mij op, dan zoeken we samen een passende oplossing. Via de contactpagina kun je tevens een foto toesturen van het beschadigde product. Voor een snelle afhandeling kun je mij ook altijd via Whats-App bereiken: 0634934611. RiFresh staat voor haar kwaliteitsproducten in.

Mocht je een andere klacht hebben? Stuur dan via het contactformulier je gegevens ,inclusief ordernummer, en formuleer je klacht. RiFresh streeft naar een afhandeling van 5 werkdagen.

 
Hulp nodig?

Hulp nodig?

Kom je er niet uit, neem dan vooral contact met mij op. Ik kijk en denk graag met je mee.